onsdag 26 november 2008

Försovit mej

Jag skulle till fyssen i dag men sov glatt till 09:40. Men jag har fått en ny tid den 3 dec kl 13.00. Bättre tid.
Jag fattar inte vad som hänt med mej, förr steg jag upp 03:30 utan att det bekom mej, nu är 07:30 en vanvettigt jobbig tid.
P är hemma i dag med pga sin förkylning så jag läste Hassel högt för honom i sängen. I eftermiddag ska jag till biblioteket och låna en ny bok som han får läsa för mej. Eller så blir det en till Hassel som jag får läsa för honom.
I dag ska jag sätta på mej mina lurar, lyssna på en bok och så städa i den här röran. P har lovat att han ska dammsuga.
Men jag plockade bort förstärkare ur sovrummet i går i alla fall, de fick flytta in i garderoben istället. Så nu har jag inget bredvid sängen att lägga kläderna på.

4 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Du har ju golvet vettja!

vifsla sa...

Ja där kan man lägga kläder... :-)

rubbad sa...

Känns som du alltid måste dammsuga? Du skulle behöva en Roomba som Conny skaffade efter att jag flyttade, dvs en dammsugarrobot!

vifsla sa...

syrran: här är det hundar typ varje dag, de hårar och sliter i leksaker som läcker stoppning. Så ja jag skulle behöva en Roomba!
Jag skulle behöva en Beedba oxå eftersom även sängen är full av grus och hår!