onsdag 19 november 2008

Svt på besök

Nu har svt varit här och filmat, de kom kl 6. Jag har inte stigit upp så här tidigt på många månader så nu är jag vindögd av trötthet.
Peter ska ha kamerakillen med sej i lastbilen i dag, tänk att de lägger ner så mycket tid och pengar på något som bara blir en kort kort filmsnutt.
Hela resa till Älvdalen, bo på hotell, stiga upp astidigt för att filma någon som ska åka till jobbet, följa med en dag i lastbil och sen dra hem till Stockholm igen.

Jag har i alla fall ätit en knäckemacka med skinka och gurka, en kopp te och två kokta ägg med kaviar. Så nu ska jag vänta på att resten av världen ska vakna eller så ska jag se på en film.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Och jag sitter redan på jobbet. Utan knäckebrödmacka:(

Malin sa...

Igår var Evelin på Lagerhouse på Kupolen. När hon skulle betala pratade kassörskorna om hur bra Larz Kristerz är :)