söndag 16 november 2008

Dansbandsbloggen med Kim & Maria

är den värsta smörja jag läst.
Tänk att detta skrivs av en JOURNALIST och inte en 5åring.
http://blogg.expressen.se/dansbandsbloggen/
Och givetvis en avundsjuk och utsliten "dansbandsdrottning".
Att ha gått journalisthögskola och sen kalla folk för tjockiskarlar, det är slöseri med skolgång. Nån annan borde fått hennes plats!! Och att hon ens har ett jobb, milde himmel.

Nå ja, jag får ha överseende med deras okunskap och istället tycka synd om dem.
Jag blev i alla fall tillräckligt uppretad för att skriva inte mindre än 3 inlägg i deras sk blogg. Det hade varit bättre att ge dem varsin mobil så de hade kunnat smsa små töntiga meddelanden till varandra.
För att lägga ut sånt här på en hemsida som "läsvärt" material är en skam för expressen. Jag hoppas att de aldrig låter det hända igen.

2 kommentarer:

rubbad sa...

Vilken jävla smörja. Det där är fan en poor excuse for a blog, och det hade jag tyckt även om de inte dissat Larz-K!

vifsla sa...

Ja jag fattar inte hur det ens kan räknas som material, det vore bättre om de ynkliga meningarna gick fram och tillbaka som sms. Det finns ju inget läsvärt alls, bara ååhh vilken snygg sångare.
Journalist kan visst vilken fjortis som helst bli.