tisdag 18 november 2008

Dr. Ås


Larz-Kristerz kom ju hem i söndags och jag har inte lagt ut några bilder än. Tyvärr blev det inte så många, jag raderade faktiskt de flesta pga sudd och dåligt ljus.
Min kamera hade ju den goda smaken att lägga av just som det blev roligt oxå. Nyladdade batterier, några bilder och så blipp blipp!
Det kan ha varit kylan, för när den legat i min ficka en stund (tills det roliga var slut) så funkade den igen.
Dr. Ås var på byn med cykel och NÄVERLUR! Man vet ju aldrig när man kan tänkas behöva en näverlur liksom. Han var lite dragen men det kommer väl inte som nån överraskning.








3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tänkte vi skulle ha åkt upp i söndags men vi blev bjudna på middag istället. Vi har ju liksom planerat att dom kommer vara kvar ett tag!!!!

Kram på er

vifsla sa...

Ja vi hoppas på det! Men annars kan ni ju komma upp och hälsa på fast de åker ur kampen. :-)

Anonym sa...

Självklart ska vi det. Det gäller bara att få tummen ur någongång också....
MEN VI SKA KOMMA!!!! JAG LOVAR!!!

Kram på er