fredag 28 november 2008

Dollarstore i Mora

Jag och Cilla var dit och förundrades och fnittrade. Jag kom hem med mer gardiner, lite godis, en fin burk, pepparkaksformar och en piggauppdryck som heter Green Cow.
Vi for ner på Mora oxå, där hittade jag ett par pumps i min storlek, sista paret och till det facila priset av 99.50 kr. Det blev lite hårfärg oxå, utväxtranden och det misslyckade röda ska färgas över.
Vi åt lunch på Oscars i Mora, när vi skulle gå därifrån ser jag mitt äckel-ex, han som satt häktad för våldtäkt. Han jobbar tydligen där. Jag uttalade mindre hotelser som tex "far åt helvete, hoppas du brinner upp".
Cilla bara stirrade på mej och fattade inte vad jag svor åt men sen begrep hon!!
Vi funderade om han lagat maten, då skulle vi få lov att gå och kräkas....

4 kommentarer:

rubbad sa...

Våldtäkt?! Hade jag ingen aning om! Fy bubblan.

vifsla sa...

Jo förstår du syster lilla. Mitt ex satt anhållen för våldtäkt, det blev inget pga bristande bevis. Men jag tror stenhårt att han är skyldig!!

Anonym sa...

Skyldig! Det vet jag..

vifsla sa...

Anonym: Ja se vad rätt jag har! Det vore lika bra att han försvann faktiskt. Jag vet nog inte nån som skulle sakna honom.
Antagligen så får man inte skriva på nätet att man önskar att någon skulle dö men det gör jag.