söndag 23 november 2008

Oj då vad roligt det kan bli!!

Ja tänk, vad kul saker och ting blir med öl och cider. Till och med när man får hälla ut cider som smakar klägg.
Ja vi blev fulla och konstaterade att folk inte har begrip som inte tycker om rockabilly, 50-tal och roliga hattar.
Vi konstaterade oxå att folk klär upp sej alldeles för lite. Sen bestämde vi att vi defintivt måste gå ut och fika uppklädda nångång.
Och på lördag blir det fest igen, fast i Älvdalen den här gången. För Kickis Monarped vill nog träffa Stefans Tomos. Röd och blå liksom.
Jaaaa just ja, Larz-Kristerz gick vidare igen!! Hurra hurra!! Tänk att jag har en sån fantastisk sambo. Och tänk att nån kan göra " I love Europe" så himla bra!
Min Peter är BÄST!!

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Och jag såg dig på tv. Hurra vad bra dom var, KS, släng dig i väggen!

Anonym sa...

Fan vilken höjdarkväll, länge sen jag hade så kul... Great minds think alike =) Hur såg avföringen ut idag förresten? silverskimrande? ha ha

vifsla sa...

Ruttan: Ja jäklars!! Tur att vi är såna genier.
Avföringen fick ingen grundlig genomgång tyvärr, men nästa gång ska jag äta grus bara för att se vad som händer!