fredag 28 november 2008

Elfdalsbostäder är ett PISSIGT företag!!

Jag har "bott" här i över två år, varit skriven här sen i augusti. I år skaffade jag en parkeringsplats här. När jag ringde om den sa jag vilken plats jag ville ha, min förra grannes plats. Hon flyttade och platsen blev tom.
Men jag kunde inte få den, jag fick en plats vid soptunnan. Jag får gå förbi alla husen i området för att komma till den platsen.
Nu har jag i en månads tid stirrat på den tomma plats jag ville ha från början. Det är INGEN som använder den, INGEN ALLS!!
Jag ringde nyss till Elfdalsbostäder och frågade om jag kunde byta. Vad svarade de??!!??
"nej det går inte, det finns tomma lägenheter och de som kanske flyttar in där kanske vill ha en plats. Du kan inte få nån av dem och förresten så har ni redan EN plats inne på gården (peters bil)"
Så bara för att vi redan har en plats och för att det finns folk som KANSKE flyttar in, som KANSKE har bil, som KANSKE vill ha en plats på gården så måste jag nöja mej med en plats lååångt bort. Till råga på allt så har de inte sandat fast det är skithalt!!

0 kommentarer: