tisdag 25 november 2008

I dag har jag varit med Bajsan

aka Bella!
Hon bajsade på mitt hallgolv i morse och kissade sen ohämmat över halva lägenheten. Det är tur att hon är ganska liten än annars hade hon väl skvätt på väggarna oxå.

Vi tog bilen, jag och Bella och åkte till Viborg. Jag, mamma, Bella och Momsie den ilskna tog en promenad i skogen. Sen fikade vi hemma.
Bella tyckte oxå om blåbärsbulle, tydligen.

Jag träffade Cilla i Mora så hon fick tillbaka sin lilla bajsmaskin. Sen gick jag på Kappahl och hittade en fin tunika för 99:50 kr.
Tunika är ett jättebra OCH jättedåligt plagg. Visst jag blir jättesnygg och känner mej finklädd trots att jag går omkring i något som egetligen påminner om ett nattlinne med matchande tights. Det är en latmans(kvinnas)klänning!! Att ta på sej en klänning känns lite extra, när man vill vara fin och så.
Men det här en en klänning i mysvariant, slappis liksom.
Mycket att tänka på!

2 kommentarer:

rubbad sa...

Nae! Momsie är inte ilsken, bara en riktigt liten snobbig bitch! :)

vifsla sa...

Ja Momsie är en snobbig bitch, en ganska skällig snobbig bitch faktiskt. Hade hon varit människa hade jag hatat henne men nu är hon ju världens finaste hund!