fredag 21 november 2008

Hundbajs på mattan en fredagskväll

Jobb i dag igen, men dagen gick ganska bra.

Jag och Cilla åt thaimat när jag kom hem från jobbet, båda helt slut!!
Lillasyster Bella passade på att bajsa på mattan framför tvn och vi sa att det var tur att det inte var på den vita mattan.
Cilla for ut en liten vända och var snabbchaffis, lämnade hundarna här. DÅ passade Bella på att kissa på den vita mattan.
Det är härligt med hund. Nu håller hon på att äta upp skosnörena i Larssons arbetsskor.

Peter stack till Strängnäs i morse, så jag är ensam hemma i kväll. Men jag har Cilla och hundarna att umgås med.
I morgon är det fest för mej och Kicki hemma hos Kicki. Jag har köpt varsin påse "gott och blandat" åt oss som vi ska dricka ur till Dansbandskampen.
JumJum!!

Kom ihåg att rösta på Larz-Kristerz i morgon!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Såg på dansbandskampen. och trodde verkligen det skulle gå åt pip svängen när Larz Kristerz fick låten i love europe,men fan vad bra dom gjorde den!!
Peter sjöng kanon =)
Jag hoppas verkligen att dom vinner hela skiten!!
Heja Heja!

vifsla sa...

Min Peter är bästast i HEEEELA världen (och det säger jag med lite öl i sinnet)