lördag 8 november 2008

Nu har jag hunnit bli nervös

Den här bussresan måste gå bra!1
Nu har jag hunnit bli nervös och bytt kläder 2 ggr. Jag hoppas att jag klarar av det här och att folk inte får för tråkigt. Ska jag ta med Larz-Kristerz-skivor eller vill passagerarna lyssna på lite Mad sin?

Och tänk att jag sålt peggan.. helt konstigt att hon inte kommer att stå ute på gatan när jag går ut. Men det är skönt, jag har ju en ny bil och peggan har bara varit ett bekymmer de senaste månaderna. Jag orkar inte med henne längre. Men nu har jag 2000 kr!!
Killarna som hämtade henne fick med stereokabel för 495 kr oxå. De ville givetvis pruta men det ville inte jag. 2000 kr var ganska billigt ändå.

Nu är klockan 10:13 och Bälter kommer 10:30 så det är snart dags.

Kom ihåg att rösa på Larz-Kristerz!!

1 kommentarer:

rubbad sa...

"(såg du min liknelse med gå-lunka-löp-loppen som de brukade ha i skolan?) "

Nej, nu förstår jag inte?

Jag fick ett låångt sms av mamma om när ni mötte upp Lazze K i Älvdalen, så gulligt! ^_^

Conny önskar sig en Larz Kristerz-tröja!